GrowingFeet.dk lod kampagnen køre i 37 dage.
Efter endt kampagne kunne GrowingFeet.dk byde velkommen til knap 10.000 nye leads.
GrowingFeet.dk havde en konverteringsrate på 43.59%.
E-mail marketing var ikke fremmed for GrowingFeet, og de har længe styret udsendelserne med hård hånd og stor succes. Som et led i deres e-mail marketingstrategi var det tid til at udvide og opfriske deres nyhedsbrevsliste. På trods af et konstant flow af nye tilmeldinger var det tid til at prøve noget drastisk, og de tøvede derfor ikke, da vi præsenterede dem for mulighederne igennem gamification og vores skrabespil. Med en U GOT LEAD-kampagne blev det muligt for GrowingFeet at indsamle en række nye læsere på kort tid. Med kombinationen af nogle relevante og værdiskabende gevinster og et brugervenligt design kunne GrowingFeet aktivere deres føres skrabelodskampagne den 25. september 2019.
Efter 37 dage sluttede kampagnen, og GrowingFeet kunne byde 9.518 nye læsere velkommen til deres nyhedsbrev. Med 21.832 besøgende havde spillet en konverteringsrate på 43,59%